Foredrag – Sejl/Rig trim – Claus Høj

Claus fra Høj Jensen Sails vil fortælle om rig & Sejltrim generelt, og vil derefter se nærmere på deltagerlisten fra aftenbanen 2018 og komme med mulige ideer til trim på de pågældende både der deltog der. Claus er mangedobbelt verdensmester i H-båd, Drage og Yngling og har derudover sejlet i de fleste båd typer, han er også aktiv OK-jollesejler.
Kom og lyt med denne dag og få lidt ideer til trim af netop din båd !

Det vil være muligt at købe lidt morgenmad og kaffe i klubben fra kl. 9.00 og Claus vil tale fra kl. 10-12.

Hvis du er tursejler, så kom alligevel, da det er vigtigt at dine sejl & Mast står rigtigt så du får bedst mulig fart på din tursejlads.

Hvis dette har din interesse, så tilmeld dig senest d.22/3-19 til Jesper Andersen på mail: ja@koegesejlklub.dk

24 mar 2019
Expired!