Møde om søsportscenter

Køge kommune afholder tirsdag den 18. august et borgermøde om en ny lokalplan for Køge Marina.

Et af punkterne i lokalplanen omhandler en mulig etablering af et søsportscenter. Køge Sejlklub er selvsagt interesseret i at være med til at bidrage til formulering af krav mv. til et sådant projekt.

Med henblik på at få viden om hvilke tanker KJS medlemmer gør sig om et evt. søsportscenter, inviteres til møde mandag den 17. August kl 1730 til 1830 i klubhuset.

Viden fra mødet vil indgå i det videre arbejde, hvor KJS medlemmer også vil få mulighed for at involvere sig afhængigt af ønsker og ambitioner.

Vi håber mange af klubbens medlemmer, kan finde tid til at kigge forbi til et forhåbentlig interessant og inspirerende møde.

På bestyrelsen vegne.
Jesper, Morten og Carsten